TRAPPSTÄDNING I NYNÄSHAMN
Det är lätt för trappor att bli smutsiga – därför erbjuder vi trappstädning så att du slipper tänka på det. Anställ oss idag för att få rena och fräscha trappor!

TRAPPSTÄDNING I NYNÄSHAMN
Det finns manga anledningar att städa trappan. I många fall så går man alltid med skor i trappan vilket innebär att det enkelt blir smutsigt.
Trappan är ett utsatt ställe överlag, vilket kräver städning ofta. Det är dock en lång process som man helst slipper – anställ oss idag för att städa din trappa, så du kan tänka på annat.

TRAPPSTÄDNING PRISLISTA
Trappstädning – 280-290 kr/Mantimme exl.moms
Ni är alltid varmt välkomna att kontakta oss med frågor eller synpunkter.
Kontaktinformation:
Tel: 076 923 1168
E-post: [email protected]
www.renstadhjalp.se
Vi lämnar nöjd kund garanti!
TRAPPSTÄDNING CHECKLISTA
Trappstädning är en viktig del av vårt arbete. Inte minst för att entréer och trapphus har så stor betydelse för trivseln i fastigheten. Vi arbetar professionell och effektiv med städmaterial hög kvalitet. Med sin långa erfarenhet åtar sig Nynäs Städhjälp&Service AB att göra upp en bra plan för din fastighet, oavsett om den är större eller mindre, äldre eller nybyggd.
VAD INGÅR I EN TRAPPSTÄDNING?
ENTRÉ OCH TRAPPHUS:
Golv sopas och våt-torkas.
Golvlister dammas
Portglas i entrédörr putsas.
Hissgolv sopas och våt-torkas.
Speglar putsas
Entrématta skakas alt dammsugs
Skrapgaller/ skrapmatta rengörs
Dammsugning av mattor nära dörrarna för hyresgäster
Trappräcken rengörs
Element/ellutag avtorkas
Dörrar/handtag/dörrkarmar avtorkas
Brevlådan avtorkas
TVÄTTSTUGA:
Tvättstuga storstädas efter överenskommelse
Tvättmaskiner och torktumlare torkas av
Luftfilter i torktumlare töms
Golv sopas och våt-torkas
Avtorkning av element
Tömning av skräppåsar
Periodisk städning mot timdebitering, årsvis efter överenskommelse.
Hur regelbunden trappstädning rekommenderar ni?
Det beror lite på hur stor fastigheten är och hur många som passerar trapphuset dagligen, vi brukar säga att 1 gång i veckan är lagom för en normalstor fastighet. Under vinterhalvåret kan det dock behövas städning oftare än så, vi kommer gärna och bedömer ert behov innan vi lämnar en offert.
VANLIGA FRÅGOR OCH SVAR
Om du är intresserad av att bli kund hos oss börjar du med att boka en trappstädning eller ett kostnadsfritt kundbesök. Detta gör du genom att kontakta oss via telefon eller gå in på offertförfrågan och fylla i formuläret. Vi kontaktar dig inom kort för att bestämma tid och datum för kundbesök eller
trappstädning.
En trappstädning innebär att vi kommer på vardagar mellan kl. 8:00 - 16:00. Städmaterial, utrustning, förbrukningsmaterial anges i kontraktet.
Vi använder oss av en checklista som våra kunder kan hitta på vår hemsida. Denna används som underlag vid städningen, men vi tar också alltid hänsyn till kundens önskningar.
Vi har med oss nya och kvalitetssäkrade städmaterial som vi köper i specialaffärer för städfirmor. Vår personal är duktiga, trevliga, tar sitt arbete seriöst och är väldigt ansvarsfulla. De arbetar noggrant, snabbt och effektiv.
Ja, städarna kommer jobba den veckodag du väljer. Vi ser gärna att vi får en tidsram (normalt mellan kl. 8-17) inom vilket städningen kan utföras, men även här försöker vi att anpassa oss efter dina önskemål.
RenStädHjälp har försäkringar hos Svedea AB som täcker eventuella skador på egendom som vår personal orsakar. Alla våra anställda har även full försäkring.
Nej, om du garanterar att alltid vara på plats när städtiden börjar så behöver vi ingen nyckel. Om du vill lämna din nyckel till oss så skriver vi ett nyckelavtal som innebär att vi kan ha din nyckel under städperioden.
Ja, du betalar via faktura som kommer en gång per månad till dig. Du väljer själv hur du vill ha fakturan. Du har en månad på dig att betala.
Brev
Faktura och bilagor skickas med post i samma kuvert.
E-post
Ett e-postmeddelande skickas till kund med en länk till webbfakturan. Vi följer händelserna i historiken på webbfakturan så som när den skickats, tagits emot av kund och markerats som betald.
SMS
En länk till webbfakturan bifogas i ett SMS tillsammans med information om vem som ställt ut fakturan. När kunden klickar på länken skickas de vidare till webbfakturan via mobilens webbläsare, och vi får en bekräftelse på att fakturan är mottagen.
Efter förfallodagen debiteras dröjsmålsränta med 8.5%. För skriftlig betalningspåminnelse debiteras även påminnelseavgift enligt gällande lag.
Ja, du kan avboka tiden men kontakta oss om det så snart som möjligt!
Du kan alltid lita på vår personal som kommer hem till dig. De uppfyller våra högt ställda kriterier och värderingar.
En fakturaavgift tillkommer. Efter förfallodagen debiteras dröjsmålsränta med 8.5%. För skriftlig betalningspåminnelse debiteras även påminnelseavgift enligt gällande lag.
Den är 1 månad.
Nej, inte om du bor inom 4 mil från tullarna. Bor du utanför eller är svårtillgängligt så tillkommer det 80 kr per städtillfälle.
Ja, vi har många nöjda kunder som rekommenderar oss. Vi lämnar gärna ut kontaktuppgifter till några om du så önskar.